13.01.2009


Karşı komşusunun oğlu Caner’ i Canıtın diye çağıran anneannem vakti zamanında bir tanıdıklarının yeni doğmuş bebeğine verilen ismi Elizaaabet( “a” yı uzatarak söylediği iddalar arasında) diye aktarmış kızlarına . “Te anne Elizabet gavur ismi” diye karşı çıkan kızlarına pek kendinden emin bir edayla ay İzaaaabel İzaaabel demesin mi.. Bebeğin orijinal adı Sibel’i tutturuncaya kadar bizimkilerin diline sakız olmuş. Üstelik bu saftiriklik, dil sürçmesi adı her ne ise işte bulaşıcıymış annemde birebir tanık oluyorum şahsen.. tabi o isim asla Sibel olarak söylenmedi…neymiş söbeeelll:DD

Üşümüş bebeye uzun kollu pantolonu yok mu bu çocuğun diye sinirlenen annem
klimanın açılıp kapatılan bir makina olduğunu bir türlü idrak edemiyor, hala onu odun sobası sanıyor..Yak klimayı -söndür klimayı ! Elinden gelse üzerinde kestane pişirecek :)) Teşhisini benim koyduğum "kumanda sapkınlı" illetinin pençesinde kıvranmakta olan annem hastalığını inkar edip tedaviye sıcak bakmıyor... Tv , uydu , klima , vcd , vantilatör hepsinin kumandasını aynı anda kullanabilme yeteneği doğuştan yüklenmiş kendisine... hele birde o kumandalar tuşlarına basıldıkça bik bip tink diye ses çıkarıyorlarsa değmeyin keyfine..



Bir de tek annem olsa canım feda bütün bireyler böyle.. Kendini telefonda “ben ablamın kardeşiyim” diye tanıtan teyzemin ayağını çekyata uzat diyeceğine “şevket”e uzat demesi gayet normal yani...



sindirim sistemini “sittirim sistemi” sanan büyük teyzemin tedavi önerisine seksoljin hapı öneren mi ,istersin...



Bulmacalardaki bir bağlaç sorusuna “ip” ,bin kilogramın kısaltmasına bkg (bkz:ton) yazan yengede üzüm üzüme baka baka kararan cinsten.



Gizli numara olayının yeni çıktığı dönemlerde numarasını gizleyerek mesaj çekebileceğini sanan ve uygulayan,olayın hiçte sandıkları gibi olmadığını anladıklarında düştükleri durumla kahkaha komasına girmemizi sağlayan ablalar ve şu anda aklıma gelmeyen bir sürü renkli kişilik.





Yarebbim seçmişte bir araya getirmiş bazen kendimi çok şanslı hissediyorum seçilmiş bi sülalenin bireyiyim diye :)Ama sanırsam seçilmiş sülaleye birey olma yolunda bana uzatılan kırmızı hapla mavi hapı karıştırdım ben:Pp
Bu kısım istek üzerine eklenmiştir :)
İtiraf ediyorum ; Annem beni küçükken komşuya kırmızı mercimek almaya gönderdiğinde elimde kırmızı biberle dönermişim ama sanmayın ki bu durum büyüyünce değişti şimdi de bakkala gittiğimde annemin siparişlerini unutuyorum artık dükkan sahibiyle nasıl yüz göz olduysam adam artık "kızım sen annenin istediklerini avcuna yazıp gel" diye kendine benden eğlence çıkarıyo..
Annesiyle aynı ev içinde ayrı odalarda tv izlerken birşey söylemek için mesaj çeken kızdan nasıl bir hayır beklersin ki zaten :))




(Devamı gelecek)

10 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    :D koptum ki be koptum...gözümün önünden geçti kuzi bütün sülale..bak şimdi benim bi amcamın hanımı var akvaryuma kırdinyon der:D nasıl bir alaka kuruyo bilmiyom,bilmek de istemiyom...Hakketten ya biz nasıl bir sülaleyiz,valla hiç yaşlanmayacaz ne güzel..bol kahkaha,bol eglence..mis mis...
    Sena said...
    pardon siz sülalece gerçek misiniz:))
    Sinirli Prenses said...
    Psiko; "kırdinyon" alakaya hayran kaldım kuzi benim görmüşlüğüm varmı bu teyzeyi:)

    Sena; Evet gerçek hemde en gerçekinden:) şu yazıda hiç bi uydurmasyon yok.Valla bak:)
    babegazelle said...
    ne güzel hiç sıkılmassın işte her sülaleye lazım böle tipler :D
    _zAhİr_ said...
    sülaleye bak yaa,ne kadar eğlenceli :)bizimkiler en fazla problem'e "poroblem" diyorlar :) rengarenk sülaleymiş :)
    osuruktanteyyare said...
    ilk bölümden anladığım kadarıyla valide çok pembe dizi izlemiş elizabet izabel felan :D
    ZIBBIDI said...
    hadi itiraf et sonuçta sende onların genini taşıyorsun sende buna benzer eğlenceli şeyler wardır.
    hadi hadi itiraf et:D
    kutup zencisi said...
    tiyatro grubu gibi sülalemi olur ya... oluyormuş işte :))
    katre_wınscare said...
    ehehhehehh cok komıık yaa harıka ama ha valla super yaa :D:D
    Ruyayla said...
    ahaha süper aile bizimkilerde pek eğlence yok genelde sessiz sakin takılan tipler :)

Post a Comment