6.01.2009


Küçükken kuzenlerimle birlikte eniştemin bahçesindeki yeni ilaçladığı armut ağacının dallarında keyifle meyveleri tıkınırken pek iyi niyetli eniştenin" sizi şimdi keklik gibi o dallarda avlardım ama nasıl olsa birazdan zehirlenip armut gibi avcuma düşeceksiniz" uyarısıyla kendime geldiğimle koca bir tas dolusu sarımsaklı yoğurda kafamı gömmek suretiyle nefes bile almadan tüm kaseyi yaladım yuttum...O gün bugündür sarımsağa tahammül edemem..Bitki zararlılarına karşı ilaçlama operasyonundaki takımla bahçede yakaladığımız sinekleri dikiş iğnesine geçirir canlı canlı yakardık!! Vahşiliğe bak yahu sinekte olsa oda bir hayvan..Yarebbim sen affet..Ha birde hazır yeri gelmişken ; annemin her salı pazarından aldığı civcikleri beslemek yerine ayaklarına don lastiği bağlayıp zıplattığımızda öleceklerini nerden bilebilirdikki Allah'ım..Ablamın yaşı biraz büyüktü o biliyor olabilir ama ben valla bilmiyordum sen affet..



************************************************************************************


Bloğumu ilk oluşturduğum zamanlar henüz kimsenin ayakbasmadığı balta girmemiş bir blok iken her profilimi görüntülediğimde profil gösterimleri kısmının bir nümro arttığını görüp için için sevinir ve birazda merak ederdim kim bu esrarengiz konuk diye meğer benmişim çok geçmeden öğrendim:))


*************************************************************************************






Hani insan çok mutsuz olduğunda çevresine belli etmek istemez de yüzünde saçma sapan bi sırıtmayla dolaşıp abuk sabuk herşeye kikirder ya ahada aynen öyle bi tipim...Beni yavaş yavaş dibe çeken birşeyin varlığını hissediyor fakat ona karşı koymak için hiç bir çaba göstermiyorum..Bazen kendimi boşluğu seyrederken buluyorum ve inan hiç bir şey düşünmeden bomboş gözlerle bakıyorum geçip giden zamana , kendimi bomboş bi varlık olarak hissediyorum ..Biliyorum öyle değilim neydi beni böyle yapan bulamıyorum...Cam fanusta tek başına yaşayan balık gibi alıkım..





Yaşanmışlıkları olan bu şehir dar mı geldi benmi fazla geldim bilemedim ? Bir kedim bile yok :( Böğüüüü

Biraz önce son kullanma tarihi 19/12/2008 olan bir meyveli yoğurt yedim , ölürsem hakkını helal et lan bulok az kahrımı çekmedin... Elektrikli battaniye ile yatıyorum uyurken altıma işesem de ölebilirim :) Kokteylmi yapsam acaba..




Ölürsem ruhuma ell fatihaaaaaaaaaa..













11 Comments:

  1. MANUKYAN said...
    merak etme ölmeyeceksin...azcık miden bulanır okadar...kusarsın geçer...
    katre_wınscare said...
    :):) bişicik olmaaassssss iyileşirsiinnnn :D:D dikkat et ama bundan sonra
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    o kadar diyorum sana dışardayken bişi yeme diye ama anlayan kim...hiç söz dinlemez oldu bu kız ya bayılazaaammmmm:))
    Sinirli Prenses said...
    Ölmemişim :))
    Ben o yoğurdu bilerek yediydim ama altıma işemeyi unuttum:)

    Kuzicim ya çok güldüm sabah sabah "bayılzaaamm" a bir an karşımda hacı var sandım :)
    Adsız said...
    bu yandaki balkan nağmesinin adı neydir ey prenses????
    osuruktanteyyare said...
    bende civcivleri bezlerdim peçeteyle
    sülüklerede tuz dökerdim
    çocuklar naadar cani yav :S :D
    Sinirli Prenses said...
    firfircim bu türkünün adı "Jarnana" Çok şirin dimi :))

    İlahi tayyare hiç güleceğim yoktu bezlemek mi ahaha:)
    Robin Goodfellow said...
    hmm meyveli yoğurt çekti canımm
    ZIBBIDI said...
    manikdepresifazbirazagresif gördüm seni nedir bu yaa şu blog aleminde millet hep depresyona başlamış.ben yazdıklarımdan öle görünüyorum ama sadece yazarken giriyorum ben o pisikolojiye.neyse kuzum yaz içini dök rahatla ama gül azda http://griperi.blogspot.com/2009/01/gel-git-zaman.html#comments periye bişi gönderdim bu linkte sen izle neşelen azıcık olurmu:D
    ZIBBIDI said...
    o kadarda yaşanmaz bee....
    RuYaYLa said...
    Ayy düşündüm de bende ufakken bi kaplumbağanın kabuğunu kıran mahallenin çocukları arasındaydım puff :(

Post a Comment