3.01.2009

Rüü cici de olmasa şuraya bi yazı yazacağım yoktu valla billa birinin dürtmesi gerekiyormuş sanırsam..

Dersimiz : Mim
Konumuz: Kim senin arkandan ne atıp tutuyor yada şuraya bi tıkla sen en iyisimi :)


Ben eğlenceliymişim öyle diyorlar ama soruların cevap seçenekleri çok kısıtlı vermek istediğim bir çok cevap seçenekler arasında yoktu .Benim vermek istediğim seçenekler olmuş olsaydı bu test bünyesinde eminim tescilli deli insan kişisi olaraktan ipi göğüslerdim..Cevap verirken hiç içime sinmeyen bir kaç sorunun cevap seçeneğini değiştirerek yanıtlamak istiyorum müsaadelerinizle ;


Soru 2/10 Genellikle ..... yürürüm.
Cevap: Vitrin camlarında kendimi seyrederek yürürüm.

Soru 4/10 Dinlenirken…(bikere soru bi abuk ya neyse idare ettik)
Cevap: Malak gibi yatarım (dinlenirken oturulurmu güzel kardeşim)

Soru 5/10 Birşeyi çok komik bulursam….
Cevap: Çığlık atarım (gülüş tarzım farklı ben ne yapayım)

Soru 6/10 Bir partiye katılıyorsam…
Cevap: İçeriye takla atarak girerim :)

Soru 8/10 En sevdiğin renk?
Cevap: Ben pembe rengi seviyorum arkadaşım o neden yok.(soru işareti)

Ben testi bu şekilde yanıtlayabilmiş olsa idim resmim de kesin böle bişe olurdu :))

Yedisinde ne isen yetmişinde de "o" sundur dimi..


Teste uydum bunu dedi ;


Eğlenceli
İnsanlar sizi canlı, neşeli, hayat dolu, çekici, kabiliyetli, ve herzaman ilgi çekici bulurlar. Dikkatleri üzerinizde toplarsınız. Hiç bir zaman aşırıya kaçmazsınız. Aynı zamanda mütevazi, iyi, anlayışlı ve etrafındakilere neşe veren biri olarak algılanırsınız. Birçoğu sizi akıllı, yetenekli ve aynı zamanda mütevazi bulur. Siz hemen ve kolayca arkadaş edinemeyebilirisiniz ama daimi ve güçlü ilişkiler kurmak konusunda üstünüze yoktur. Sizin birine güvenmeniz ve onu benimsemeniz hayli zaman alacaktır ama bir kere güvendikten sonra asla kimseyi yarı yolda bırakmazsınız.


Bende bana gelen topuk pasını uzun bir şutla ZİBBİDİ , Zahir ve Abdulrezzak Hüdaverdi Muttalip Koyuverdi ye koyverdim gitti..



:)

11 Comments:

  1. RuYaYLa said...
    Sen dürtülmek istiyosan ben seni hep dürterim cicim :)

    Bu testlerin birebir doğru çıkma ihtimali düşük çünkü kendine uyan şıklar olmaz genelde.. Dinlenirken bende ayaklarımı yukarıya kaldırır dinlenirim mesela :) malesef şık yoktu öylesine birisini işaretledim gitti :)
    YALNIZLIK OKULU said...
    "Malak gibi yatarım " işte hayatın tadı :)))
    _zAhİr_ said...
    prensescan aldım mimi ; ama test sayfası açılmıyor :) bilgine :)
    ZIBBIDI said...
    Piyenses dürtmen iyi oldu bu günlerde tıkandım yazamıyorum bari mime cevap werip bişeyler yazmış oluyumda keyfim yerine gelsin dedim ama testin sayfası açılmıyo du bida deneyeyim bakalım...:D
    Sinirli Prenses said...
    Ay evet ya canlarım benim buda benim meymenetsizliğimden olsa gerek kırk yılın başı bi mim yapalım dedik .. En iyisi siz kendiniz istediğiniz gibi anlatın kendinizi :D
    ZIBBIDI said...
    Piyensess düzeltmişsin blogu.fazla oynama bozacan sonra bi sürü masraf tikkatli ol.:D
    ZIBBIDI said...
    Ya böle iyi işte bozma bunu,hem neyi sildin anlayamadım tamam çok tikkatli değilimdir ama eksik bişi gözüme çarpmadı blogda...
    ZIBBIDI said...
    ne hööh bulamadım işte
    ZIBBIDI said...
    Dün gece saat 3 te girdim senin bloğuna bide 2 saat önce walla gördüysem bile hatırlamıyom.AMA sen nasıl kıydın hem boynuda bükükmüş wicdansızz.
    ZIBBIDI said...
    iyi geceler Piyenses sahura ballı sütümü unutma:D
    ZIBBIDI said...
    Zaten aşure die oruç tutuyom.aşure ile sahur etmek olmaz herhal iftara artık.görş.

Post a Comment