14.01.2009


İki bayramdır hatta yaklaşık bir yıldır saçlarımı kestireceğim diye dolanıyorum ortalıkta ama hiçbir icraat yok ..Kendimce o kadar çok bahane uydurdum ki kestirmemek için yok bayram üstü kestirmeyeyim bi boka benzemezse rezil olurum bayram geçsin ertele , yok yavukludan ayrıldık depresyon demesin el gün ertele , yok yaz geldi aman şimdi bu sıcakta kısa kalır toplayamam ensemde kalır ufunet basar yaz geçsin ertele, ikinci bayram gelir aaa bak yine bayram gelmiş ertele..vesaire vesaire.. Son geçtiğimiz bayramda artık saçlarım taranmaz hale geldiğinde şurdaki kuzenim yetişti imdadıma al dedim eline makası kes saçımı hazır bayramıda atlattık bundan iyi zaman olamaz..Kes psiko afilli ossun :) beş parmak gitti saçlar pek dümdüz oldu ama en azından rahatça taranabiliyor.Normalde zaten sıçan kuyruğu kadar olan saçlarım iğrençlikte sınır tanımaz oldular..

Bu sabah saat yedi de gözümü açar açmaz dedim ki acilen saçımı kestirmem lazım. Kalktım giyindim çıktım evden minibüsten indiğim yerde kaldırdım başımı şöyle bir bakındım tabelalara ahanda kuaför Gökhan ! Girdim içeri kes dedim.. Bak bakalım sıfatıma ne gider birde düşün bakalım son zamanların moda saçı hangisi birleştir kes püsküllerimi..Kesti valla hemide kıssacık..Şimdilik fönlü falan iyi hoş ama bakalım ben nasıl başa çıkacağım bu saçlarla bilemeyeceğim..Bir sabah ta gözümü açıp benim saçım turuncu olmalı demek istiyorum..Bu sabah beni dürten şeytancık nerede ise gelsin beni bir daha dürtsün :)

Hani bazen insanın diline bi şarkı dolanırda gün boyunca içinden onu mırıldanır ya , benim içimde tam bir aydır Best Of Çiftetelli çalıyor.. Sürekli çiftetelli mırıldanıyorum yürürken minibüste ofiste çalışırken yemek yerken kuaförde..Uyurken birilerinin bana çiftetelli dinlettiğinden şüphe duymaya başladım artık..Yani her gün o düğün senin bu düğün benim gezen bi kişilik değilim , ofiste çalışırken birkaç kez çiftetelli dinlemişliğimiz vardır ama dilime zihnime bu denli kazınacak kadar çok değil...Hayırlısı bakalım nasıl bi hayıra vesile olmasını bekliyorsam artıkın :) Neyse..

7 Comments:

  1. Ruyayla said...
    Saçlarımın kırıklarını aldırmak için 2 sene bekleyen bir bendim sanıyordum :))
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    ahaaahaaaaa:D seni dürten şeytan aslında benim,şimdi ki hedefim her gece uykunda sana turuncu saçın yakışacağını aşılamak...hissediyorum çok yakında turuncu saçlı olaceksin:P
    ZIBBIDI said...
    Turuncu saç farklı we hoş olur değişim herzaman için iyidir.değiştir kendini belki geçici bi süre ama herşey çok güzel görünecek sana...
    Sinirli Prenses said...
    @Rüü cici benim bildiğim kadarıyla senin saçların beline kadar,e bende senin yerinde olsam hiç gitmezdim sıçan kuyruğu kadar olan saçıma böle davranıyorsam :))

    @Psiko biliyodum gıs sendin o biliyodum ama annem bilmesin:)

    @Zibbidicim değişimden öt eturuncu saçı çok seviyorum ama yakışıp yakışmayacağı konusu beni ikilemde bırakıyor hayırlısı bakalım şeytancık ne dicek:)
    YALNIZLIK OKULU said...
    biri kızıl saç mı dedi :))))
    Ruyayla said...
    Ahh cicim sorma artık belimden 4 parmak yukarda kırıklarını aldırdım gitti 4 parmak :'( "Bu kadara kadar nerdeydin ? bu hali ne bu saçların" diye kuaförden birde fırça yedim...

    Bu arada mimlendin yine cicim :)
    babegazelle said...
    benim kıvırcık saçlarımı hiçbi şekilde kestirme lüksüm yok küt kestiremem tötüme dönerim kakül kestiremem zira bukleyle garip olur imreniorum model model yaptın kadınlara o saçları:)

Post a Comment