6.12.2008


Sesim kısıldı ahali..Bildiğin ses kısılması hani bağırırsın ama bişey çıkmaz işte ondan.
İşim gereği gün içerisinde birsürü telefon görüşmesi yapıyorum yapmak zorunda kalıyorum..E ses yok nasıl dert anlatacaksın önce ahizeyi ağzına sokuyorsun sonra tüm gücünü sarf edip gırtlağından bir takım sesler çıkarmaya çalışıyorsun çıkmıyor değil çıkıyor ama ancak sana yetiyor karşı tarafa yetmiyor.Gün içerisinde başıma gelen bir kaç benzer dialogtan bir tanesi;

-İyi günler falancadan sorumlu filanca beyle görüşebilirimiyim.
+Efendim , alo ,aloo sapıkmıdır nedir alooo alooo.(çattttadanak kapanır telefon)

Israrla tekrar aranır;

-İyi günler falancadan sorumlu filanca beyle görüşebilirimiyim.
+Aloooo konuşsana lan kaşınıyon mu? (devamı pek hayırlı olmayacağından bu sefer kendi irademle kapanır telefon)

Mesai arkadaşlarından birine Hurmalı Mamül karşılığı yalvar yakar falanca yerden filanca bey arattırılır durumumun ne kadar içler acısı olduğu anlattırılır;

-Merhaba filanca Bey.
+Ahh sinirli hanım ne oldu size sesinizde pek gelmiyor biraz bağırsanız ?(ulen lavuk çıksa bağıracaz dimi) çok geçmiş olsun tühh tühh yazık size..

Yasıkkk lan bana:( çok acıdım kendime :*


Tatil olsun istiyorum, evde malaklar gibi heç bişe yapmadan tavanı seyreyleyerekten yatmak istiyom.Üstüste gelen bütün hastalıklarım aşırı stres ve yorgunluk doktor bey amca ben biliyorum ama elimden birşey gelmiyor çok çalışmak lasım çokkk..


Lan blok senide iyiden iyiye ağlama duvarımsı günlük yaptım ya hadi hayırlısı.Amin.İyi geceler..Bide görüşemessek mübarek crismıssssınn kutlu olsunnn..

1 Comment:

  1. kediye kafa atan psikopat fare said...
    ah kuzum kıyamam ben sana...hakketten lan neydi o sesin valla ben bilem anlamadım önce ki süheyla nasıl anladı ona da hayret ettim::)))
    Sen şimdi baryam tatilinde gel bize ben seni iyi edecem kuzum özel tariflerimle...geçmiş olsun kuzucummm...

Post a Comment