10.12.2008


İçimdeki çocuk geberip gitmedikçe bütün bayramları aynı sevinçle yaşayıp yaşatacağıma söz veriyorum..

Küçükken kurban bayramından bir kaç ay önce alınan kuzuyla geçirilen bir kaç güzel ayın ardından hayvancağızı gözümün önünde kesmeleriyle kırmızı etle aramdaki müthiş ilişki son bulmuş..
Bu yaşıma geldim hala etle aramda mesafe vardır kıyma belki bazen ama parça et özeliklede kurban eti kesinlikle yiyemiyorum..Kurban bayramlarının olmazsa olmazları mangal partilerini mangal başı muhabbetlerini çok seviyorum ama millet et yerken ben onca dumanın ortasında ekmek arası peynir yiyorum :)çocukluğumdan kalma psikolojik sorunlarım var ve hala yiyeceğim her eti kesilen kuzum sanıyorum :)Ne kadar hassas ince düşünceli ve hayvan sevgisiyle dopdolu bi çocukmuşum :p
Şimdi ki çocuklar öylemi nerdeeee vahşi hepsi "anne bak meeee,kescez yicez dimi" böyle çocukmu olur lan..Çocuk dediğin hayvan sever onlara bişe olunca üzülür ağlar yok yok yeni nesil pek bi fena geliyo..Anam birde kuduruklar hiç laftan anlamıyorlar oyuncakla üç dakika oynadıktan sonra ya kırıyorlar yada sıpıtıp atıyorlar..Biz öylemiydik yahu annem bana bir bez parçası verirmiş ben onunla akşama kadar oynarmışım saftiriklik işte kudursana yavrum çocuksun sen:)Her istediğini sadece birkaç kez zırlayarak yaptırabilme lüksün var senin:p Bakya nerden nereye geldik..Ben bunu anlatmayacaktım ki sana bayramlarda verilen bayram harçlıklarını ablamın beni kandırıp nasıl elimden aldığıydı asıl mevzu.Ablamla aramızda yedi yaş fark var sevgili blok yani bu demek oluyor ki küçük olduğum için ablamdan yedi kat daha sevimliyim ama bayram harçlıklarımı ona kaptırdığım için yedi kat daha saftrik:)birde beni parktaki salıncaklarda sallayacağım diye salıncağa bindirirmiş ve herseferinde burnum kumlara sürtünürmüş bi görsen resimleri var ben salıncakta oturuyorum beş karış surat o arkamda dikilmiş dişlek dişlek sırıtıyor ben yaptım dercesine..Bebekliğinde oda çok şirinmiş ama büyüdükçe erkek fatmalaşmış e birde ben hayatına giriverince tüm şirinliğimle tüm otoritesi yerlebir olmuş tüm iktidarlık egosunu benim üzerimde tatmin etmiş..Neyseki bütün egoları çocukluğunda bırakmış şimdi aramızdan su sızmıyor şeytan kulağına kurşun :) şimdi ise ben egomu onun çocuklarında tatmin ediyorum:))) Ne demişler gün olur devran döner..

-------------------------------------------------------------------------------

Küçükken çok ta küçükken değil yaklaşık dokuz yaşındayken çok sevdiğim bir kız arkadaşım vardı "Ayten" çok iyi anlaşırdık sabahtan gece yatma vakti gelinceye kadar hep birlikte oynardık,Aytencik biraz sakindi oldukça uyumluydu ben ne dersem yapardı her oyuna şikayetsiz katılırdı benim bütün kaprislerimi çekerdi,Şarkı yarışmasında mesela ben ona derdimki sen kıytırıktan bir şarkı söyle ben en güzel şarkıları söyliyeyim beni beğensinler seni hiç sevmesinler oda zavallm kırgınlık olmasın diye kabullenir en kötü şarkıcının şarkılarını söylerdi..Halbuki ayten gibi arkadaş zor olur herhalde , kıymetini bilemediklerimizi elimizden yittikten sonra anlarızya "Ayten" de işte o insanlardandı..

0 Comments:

Post a Comment