4.12.2008


Kendini özel hissettiğin bir günde yaşlanmak pahasınada olsa bir çocuk kadar heyecanlı olmak hatırlanmak çevrende seni seven birilerinin olduğunu bilmek hediyeler çiçekler iş yerime sürpriz pasta getirmeye çalışırken iş hanına yangın tehlikesi atlattırmalar:p muma üflemeden önce dilek tuttturmaçlar doğum günü bebesi muamelesi görmek hepsi çok güzel lan blok..

İyi ki doğmuşum ben :)

Burnumu silmekten yara yaptım,boğazım feci halde ağrıyor,nezle oldum,yanaklarım domates misali kıpkırmısı,sesim ergenlik dönemi sesi bi tuhaf borazanımsı olan erkek bebelerin seslerinden bile daha egzotik,bugün yazdığım resmi evrakların kaçtanesine 04/12/1982 tarihini yazdığımı hatırlamıyorum bile..

Gelen çiçeklerin göndericilerini karıştırıp çiçekçilere bir ton fırça attırmam tamamen bilinçsiz yapılmış bi hareketti :) burdan bir kez daha kendilerinden ösür diliyorum :I
Ve hazır yeri gelmişken bu sovuk günde üşenmeyip bana sürrppprüzzz pasta getiren kuzenime , bana şişko demiş olsa bilem kuzenime refakatçi olduğu için Şener ' e (iş hanı tutuşmasın diye benden önce pastamın mumlarını üflemeside cabası) :) her saban iş hanının kapısın da beni günaydın prenses diye karşılayıp kendimi bi bok sanmama yardımcı olan kapıcı abiye sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum..

Beni yaptıkları için anneme ve babama , ayrıyetten :)beni dokuz ay karnında tek başına taşıdığı için özel olarak anneme , ablamı benden önce yaptıkları için tekrar annemle babama sonracıma ablam bu kadar iyi olduğu için ablama , bana şeker gibi iki tane yeğen yaptıkları için ablamla enişteme , beni teyze yaptığı için ayrıyetten artı bir teşekkür ablama :) ve yanaklarımı köpek eniği gibi yalayarak öptükleri için teyzelerinin kuzucuklarına ve son olaraktan burada tek tek bahsedemediğim tüm sülaleme tek tek tek teşekkürlerimi arz ediyorum..
SAYGILARIMLA(nokta)

6 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    iyi ki doğmuşsun şekercim...nice nice yıllara hep beraber inşallah...amin....( bu arada valla yangın çıkacaktı az kalsın,sizin sağda solda kalan evraklar da güme gidecekti)bir daha ki doğumgünüsünde denişik sürprizlerle görüşmek üzere.....
    rebelon said...
    nice yıllaraaa.daha çok doğum günü kutlarsın işallah:))hayatın uzunluğundan çok kaliteli geçmesi daha önemli heralde.seninki uzun ve kaliteli geçmesi dileğiyle...
    Sinirli Prenses said...
    kediye kafa atan pisikocan(kuzencim) Tekrardan teşekkür ederim canımcım iyiki varsın:)
    Sinirli Prenses said...
    Sevgili "rebelon" güzel dileklerin için teşekkür ederim :)
    Üfürükten Prenses said...
    burda da mı prenses var :)
    iyi ki doğdun sinirli prenses!!
    Sinirli Prenses said...
    "üfürükten prenses" cim çok teşekkür ederim.Bide ismin çok hoş yahu her gördüğüm yerde tebessüm etmeme sebep oluyor:)

Post a Comment