2.12.2008


Birşeyleri sindire sindire yaşamayı daha çok seviyorum; kitaplar örneğin sonlarına doğru asıl gizemin çözüldüğü kitabın artık bittiğini sana hatırlatan cümlelerini çok daha yavaş hatta birkaçkez okurum hatta bırakırım bir kaç saat bitmesin biraz daha merak edeyim:)sonra televizyon dizileri,filmler en sevdiğim yemekler,lolipop'un sakızlı kısmı,jelibon paketinin dibinde kalan şekerleri:)kısacası hayatta yapmaktan zevk aldığım şeyleri peşimden köpek koştururcasına çabucak harcayıp tüketmekten hoşlanmıyorum..

Pek aklı başında bi başlangıç oldu , hiç bana göre değil! Hayırdır inşallah..

Ne demiş kalemin biri;

*Kendimi bilmek ruhumu sıkıyor.
Kendini bilenler ise canımı..

Tarkan arada bi kadere küsüyormuş,Serdar'ı hayat yoruyormuş Nil'i birisi prenses peri sanıyormuş Rafet'in kalbinin içinde aşk ağlıyormuş muş ta muş.Banada ruhum dar geliyo sesim çıkıyomu?(Kıyafetlerimde dar geliyor ama bu mevzuya hiç girmeyelim zira çok dertliyim destanlar yazabilirim)


Yatças kalkças yatças kalkças ; ben doğacağım :)

Yaşladım lan blog nesine seviniyorsam bizden geçmiş artık..
Berhudar ol evladım el öpenlerin çok olsun..

----------------------------------------------------------------------------

"Burnuna pıt dediğim" ne demek yahu:)
Bir bilen varsa anlatsın allasen..

Ofise kucağında bebesiyle bir kadın geldi.Maddi yardıma ihtiyacı olduğunu söylüyor ama şerefsizim benden dinç sıksa taştan su çıkarabilitesi var yani,yazık kucağında ki bebeyi kullanıyor yavrumda pek şeker minicik henüz neyse sömürüye girmeyelim.Kadın alışılagelmiş cümleleri sıralarken zort diye hadi be ablam burnuna pıt dediğim demezmi:) one lan dedim kötü bişeymi dedi acaba düşünerek efendim dedim;anam oy ne pintiliğim kaldı ne cebimdeki akrep üç kuruş verecekmişim kırktane laf söylüyormuşum söylene söylene bir üst kata çıktı oha dedim ya yuhh!Sektör krizden çok etkilenmiş yazık para dilenen insanların bile tahammülü kalmamış:)

Sıkıldım yatıyom ben,çıkarken üstümü ört, ışığı söndür , kapıyıda kapat başucuma da bir bardak su ..

10 Comments:

  1. Böcek said...
    keşke vermeseydin para falan ya..
    gitsin çalisın o kadar madur değilse fizikş olarak..
    bak bende sinirlendim şimdi sinirli prenses cağnım :D
    burnuna pıt dediğimin :PpP
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    Burnuna pıt dediğim şeker:)) o kıyafetlerin dar gelme kısmından ben de muzdaribim ki sorma gitsin...bi el atın da hep berabaer sağlıklı kilo verelim ya olma mı:D?
    Sinirli Prenses said...
    Vermedim para falan Böcük'üm vermemde zaten sağlık durumu benden iyi olupta el açıp kapı kapı dolanan birine asla!!(Yoksa neden pinti olayım ki) :))
    -------------------------------
    Sağlıklı kilo vermek dedinde aklıma geldi bacımcım ;bizim bi arkadaş var sen de bilirsin akapunktur yaptıracam diye ha babam yiyor patlayacak tedirgin oluyorum :)
    Böcek said...
    bak şimdi bunu sormam lazım çünkü ben bu lafı çok sevdim ama bişi anlamadım.. :D
    kötü bi anlamı yok dimi bebeeem :PpP
    Sinirli Prenses said...
    Valla Böcükcan bende ne anlam yükleyeceğimi şaşırdım ama sürekli kullanıyorum hatta ofiste slogan haline getirdik :P
    Böcek said...
    eeet sefdim baya ben bunu..müsadenizle kullanmaya başlıorum artık sinirliciim :PpP
    Sinirli Prenses said...
    ne demek "burnuna pıt dediğim" al senin ossun :)
    Böcek said...
    eeet sefdim baya ben bunu..müsadenizle kullanmaya başlıorum artık sinirliciim :PpP
    DeliRapunzel said...
    severek okuduğum kitaplarla bende aynı problemi yaşıyorum. en son okuduğum kitap Canan Tan'ın Yüreğim seni çok sevdi" isimli kitabıydı. kitap zaten yeterince duygusal, hem hikayeye ağladım ve evet itiraf ediyorum hemde kitap bitti diye ağlamıştım. bahsettiğin abur cuburlar bende hiç bitmediği için o konuda bi sıkıntım yok :))

    şu dilenci mevzusunun aynısını bende yaşamıştım. aynı yüssüzlükte bir hatundu. ama sen üstüne para vermişsin ben panterleşiyorum böyle durumlarda, elimden zor alacaklardı dilenciyi, bi tarafını kırayımda adam gibi dilensin diyeydi amacım tamemen :)))

    burnuna pıt mevzusununa gelince; küçükkene banannemde bana biyere giderken arkasından ağlamayayım diye "burnuna tıs alıp gelicem" derdi:))) çok sonra anladım ki burnuna tıs olayı mendilden ibaretmiş:)))eskilerde önemli bir hediyeymiş ya mendil ondan heralde:)) ben garibimde yıllarca hep oyuncak bekledim burnuna tıs alıcam dediklerinde:)))
    hepnizin burnuna tıs diyorum bende;))
    Sinirli Prenses said...
    Bebeyim delisin (öylesin zatende) :) okurken yoruldum yorumu ben bloğuma bu kadar uzun yazamıyom tebrikliyom seni cağğnı gönülden:) bide mendil muhabbeti dedin aklıma geldi;bizde çok küçükkene kapı kapı dolaşıp el öperdik bayramlarda poşetler dolusu şeker toplardık birde hangi kapının şekeri daha güzel hangisi mendil veriyorsa tüm teşkilata anında istihbarat verilirdi :) çocukluk güseldi be DelimRapunzelim hey gidi hey:)

Post a Comment