1.12.2008


Başlığın yazıyla hiçbir alakası yok artı yazının neyle alakalı olduğu hakkında da yazarın hiç bir fikri yok..Baktım bloğa neidüğüü belirsiz kızytırıktan bişe olmuş!!Günlük desen günlük değil kendime ait yazıların bi köşede toplanmış hali desen hiç deel (ç)alıntılar hat safhada, sırdaş desen e deşifre olduk :) Çok kararsızım lan blog sana bi ayar vermek lazım ya du bakalım sen az dur şu köşede..
Hey ordaki sana diyorum herkes üstüne alınabilir bi fikir verin bi ses çıkarın gürültü yapın ,yön verin , yoksam başlık resmini bızıklamaktan Html ayarları isyan edecek..Yada bilmemkaçıncı sulh ceza mahkemesi siteyi tekrar kapatıp altınada not düşecek ; sinirli prenses ablamızın blogger ayarlarını kaydetmekten usanan site zımbırtıcıları grev başlattı.

Günlük gibi kullanandığımı var sayalım;

gg/aa/yyyy

Sevgili günlük,
Bu sabah sekiçbıçık gibi ofise gittim gece 00:00 sularında evime gelip yattım uyudum :o
Pazar günleri hariç haftanın altı günü aynı monotonlukta geçtiği için hiç sıkıntı çekmezdim.

Falan filan bıdı bıdı..Dışarıda köpek havlıyor onun çıkardığı sese istinaden mahalledeki araba alarm öttürme meraklı vatandaşların ottomobili feci yanık bi sesle ötüyoreeee..Köpecik sustu açmıydı acaba? Aç karnına uyku tutmaz bilirim ama ben havlamam , havlarsamda ısırmam , ısırsamda aşılarım tam.Of sıkıldım yorgunum zaten uykumda geldi yatıp zıbarayım.İyi geceler birader..


Bu kısım etiketi yazdıktan sonra aklıma geldi yazayım dedim;
Hani anlamadığımız şarkıları kıçımızdan uydurup söyleriz ya onlardan bir tanesi geldi aklıma ..

Hakkını verelimmi aşkın namusunu kurtaralımmıı yediden yetmişe nam salalım dillere tam sakız olalımmıııııı :D hobareyyy

4 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    bence elleşme bloga..yazık garibimin sesi bile çıkmıyo...yaz işte aklına eseni..(ç)alıntı olanları da belirtsin olur biter..telif olayından yırtarsın en azından;9
    Sinirli Prenses said...
    Olmassa ben öle yapim :)
    Böcek said...
    bence şarkıları yanlış anlama konusu üzerine bi blog olabilir yarıldım gülmekten çünkü nihaa:PpP
    Sinirli Prenses said...
    Evet ya güzel fikir çok keyifli bir blog olurdu,bunu değerlendirelim sevgili böcük.

Post a Comment