30.04.2010

Sanki
aşk
bizim
içinmiş
hatta
aşk
bizmişiz..

22 Comments:

  1. ZIBBIDI said...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
    Sinirli Prenses said...
    Çok aşığım lan bildiğin gibi değil :)
    Allah herkeze nasip eder inşallah ;)
    ZIBBIDI said...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
    Düşlerimin Gerçeği said...
    sana çok kırgınım bacım sen nedenini biliyorsun:(

    uzun zamandan sonra ilk kez bugün nete girdim ve facede sizi gördüm:)
    senin adına inan çok sevindim mutluluğun fotoğrafta o kadar belliydiki allah daim etsin:)

    ama bu yazdıklarım sana kırgın olduğum gerçeğini değiştirmiyor:(
    Sinirli Prenses said...
    Öküzüm ben öküz :)
    Unknown said...
    http://nuranaligokceulas.sitemynet.com/mynet_resimlerim/sinif_baskani.jpg

    resimdeki misalden yola ciksak herkesin algisi ne kadarda farkli?oysa vucuttan ne atmak istenir,son bulmasi hiç istenmeyen yegane tek seydir.ama birde oyle bir bencildirki onada herkesin saygi ile bakacagina hic suphemiz yok
    Unknown said...
    Ben sensiz olanlara seni aratıyorum,
    Ben sensiz kalanlara seni yaratıyorum,
    Seni saklayacağım,seni yazıp andıkça,
    Kendimi çoğaltıyor,seni kuşatıyorum.

    Unutturmayacağım,seni yaşatacağım,
    Kendimi çoğalttıkça,seni kuşatacağım,
    Her zamanda,her yerde sen bende yaşadıkça...
    Sen evreninde sana seni aratacağım
    Unknown said...
    bu forum hayranlarini hayran oldugu insandan ayirdigim icinde ozur dilerim benim yüzümden bunca süre ayrı kaldınız.artık burayi takip eden ben yokum.sahibesi gercek kimligi ile araniza donuyor.müjdenizi ben vereyim hepinize dedim.sizindir artik ben terkeyledim buralari ne yaparsaniz yapin
    Unknown said...
    muradina erenler kina yakmak isteyenler ne lazimsa gereken soyleyin arkanizdayim bende tüm destegimle
    ZIBBIDI said...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
    Unknown said...
    zibidi adresini ver ilk kina hediyem sana olacak olgunluga erdigin icin:)))
    Unknown said...
    bu arada gülmek isteyen cok degersiz espiri ve anlayamayanlar aynada bir yerinize bakip gülmeye ne dersiniz:)))
    ZIBBIDI said...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
    Unknown said...
    ZİBİDİ!!!!herkes haddini bilecek sende haddini bileceksin.yaran varki gocunuyorsun tek sesi cikan sensin bak kocaman yerde.burayı terkeylecek biri varsa zibidilik yapmayi birak ve git!kimi kimin yerinden kovdugunu dusunuyorsun yüzyilin sazani!!!
    ZIBBIDI said...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
    Unknown said...
    it ulur kervan yürür.bu kervanda da zibidiye yol görünür.eger cok ileri zekali,müthis kabiliyetli biri olsan,cümlelerdeki anlami anlayabilecek kapasiten olsa zaten ne oldugumu kim oldugumu anlardin!Ben sana haddini bil ki haddini bildirmesin kimse sana derim!yeterince acik oldu mu dahada basite indirgeyeyim mi senin icin?
    ZIBBIDI said...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
    Unknown said...
    :)))))
    ZIBBIDI said...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
    Unknown said...
    ya ne ezik bi adamsin sen ya üzüldüm sana simdi.bu kadar ezik oldugunu oldugunu bilseydim keske...bak bilader bu sayfaya artik yazma sinirli prenses sessiz kaliyorsa tutani benim.git baska yerde ne ediyorsan et..bu arada sifatim sinirli prensesin nisanlisi demek olur.yeterlidir bu kadar.burayi da diger tartistigin ortaligi karistirdigin bloglara donderme.adam gibi ol adam gibi tavir gor.
    Adsız said...
    : )
    Sinirli Prenses said...
    Sevgili eşim Hacı Osman hay ağzını öpeyim :)

Post a Comment