27.02.2009


Hani bilgisayarda masaüstüne sağ tıklayıp zırt pırt yenile dersin ya bilinçsizce benimde hayatıma sağ tıklayıp yenile diyesim var..
Çok sıradanlaştı son günlerde otomasyona bağlanmışçasına iş ve ev arasında gel gitlerden ibaret hayatım.Yeni renklerim olsun istiyorum hayatımda , isimlerini ben vereyim sadece bana özel olsunlar..yepyeni bir gökyüzüm olsun ve hatta daha parlak bir güneşim..
Yada herşeyi olduğu gibi bırakıp başka bi şehir veya başka bir ülkede yeni bir hayata başlasam..
Arkama bakmadan çekip gitmek..(Ailemin yokluğuna dayanabilirmiyim lan?Sanırım bilmiyorum)

Mesela bir sabah gözlerimi açsam ve bambaşka bi şehirde bambaşka birisinin hayatını yaşıyorum , onun kaldığı yerden devam ediyorum hiç yadırgamadan sanki hep ordaymışım gibi..

Hayatımın en güzel yılları lisede geçti benim..
Gelecek kaygısı yok geçim derdi yok dert yok tasa yok..Tek derdimiz dersler onlarlada bizim alakamız olmadığı için pembe gözlük modunda geçti gitti cağğnım lise yılları..Şimdi deselerki ömründen çeyrek alacağız gel liseyi tekrar yaşa deseler hiç tereddüt etmeden kabul ederdim..Okuldan kaçıpta eve giden ilk salaklar bizdik sanırım ders boş derdik..Aptallar gitsenize sinemaya parka sahile :)
Bir keresinde yine okuldan kaçmışız böyle tırsa tırsa uzaklaşıyoruz menzilden..Zort babamla burun buruna geldik nereye kızlar sorusuna hep bir ağızdan verilen ayrı ayrı cevaplarla enseyi ele vermiştik..Yine bir seferinde arkadaşla kaçıyoruz bunun bi abisi var tam bela acayip tırsıyoruz kalbimiz popomuzda atıyor.Hem korkuyoruz hemde yapacağımızdan geri kalmıyoruz.Bende işi soytarılığa vurdum her köşe başında ahanda abin diye kızın yüreğini hoplatıyorum.Ne şom ağızlıymışımki dördüncü köşeden arkadaşımın abisi dikilmesinmi karşımıza.Nereye kızlar sorusuna cevap bile verememiştik.Sonraları akıllandık , okula çok yakın öğrencilerin takıldığı izbe ufak tefek cafeler keşfettik , cebimizdeki son kuruşu hep oralarda tükettik , birbirimize sigara içmeyi öğrettik çok güzel birşeymiş gibi , hoşlandığımız çocuklara isimsiz mektuplar yazdık , okul kapısında eteklerimizin boyunu kısaltmak için katladıkta katladık, sonra işin bokunu çıkarıp evden habersiz gittik terzide kestirdik..Kravat hep çantadadır sadece müdür yardımcısı ufukta görüldüğünde boyna asılırdı..Devamsızlık hakkımızın hepsini sonuna kadar kullandık..Kirpiklerde şeffaf rimeller , dudaklarda meyveli parlatıcılar..Benim kirpiklerim pek ahım şahım değildir bana dediler kes kirpiklerini daha dolgun çıkar!!Cahillik işte kestim kızların aklına uyup kirpiklerimi bok gibi oldum aylarca uzamadı o kirpikler şimdi saçıma bile kıyamıyorum kestirmeye:)

Yaş ilerledikçe sorumlulukların arttıkça dahada çekilmez oluyor bu hayat denilen nane.Çok yaşlanmış sayılmam ama ileriyi düşündükçe neden üzerime ağırlık çökmüş gibi oluyor.
Yaşayacağım günleri düşündükçe yoruluyorum..
Gözümü kapasam yattığım yerde..Sonra açtığımda kucağımda torunlarım falan olsa ben böyle tonton yaşlı bi nine yanımda buruşuk bi dede..
Of sıkıldım bitti yazı tamam bakma artık..Alt+F4
Öpücük:*

Not:(evet bende farkettim resim pek saçma oldu ama kızın saç rengi çok güzel yaaaaağ)

9 Comments:

  1. Digital Sevgi Kelebeği said...
    Böyle depreişk zamanları inan hepimiz yaşıyoruz..

    Ancak salmamalısın kendini.. Ortam değiştirmek için gayret etmeni öneririm..

    F5 yapmaya devam et.. ancak bunu reel hayatta yap..
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    kuzum bak şimdi bu depreşimden çıkmak için napcan:
    önce hayatındaki gereksiz ögeleri shift+delete ile sil
    sonra bi sağ klikle yeni bi sayfa aç devam et...ooh mis mis:))

    öpenzi
    Adsız said...
    buda geçerr budaa geçeerr alışmalısııınn alışmalıısııınn alışmalıııııısııııııınnnnn :P :D
    ZIBBIDI said...
    Kipriklerinimi kestin süper yaa..:D:D:D

    öle bi film wardı cenifır carnırın keşke 30 olsam die tam senlik bi şey..

    Bu durumdan çabuk çıkmaya bak kuzum zira bu duruma yapacak bişeyin yok filmdede değilsin,yaşadığın hayat gerçek.

    Hayatı ne kadar az önemsersen o kadar çok mutlu olursun.Herhalde öle sanırım..:D
    Camilla said...
    canm ya. böyle sıkıldığın zamanlarda bi haber ver de cafe 5 dakkada bi kahwe icelim(:
    Sinirli Prenses said...
    Anam ciddimisin gısss valla veririm sen gel yeterki :)
    Camilla said...
    e tabii ki canım ya. aynı sehirdeyiz:) en uzak bak en uzak diyorum 20 dk falandır aramız ahah:)
    katre_wınscare said...
    eheuehehehe cok ıımıs nan bu senın lıse yılları :D:D:D:D
    cem said...
    Herkes mi sıradan saymıs hayatını anlamadım. Bu konuda ben gibi yaralı az insan var sayardım ya da biz eleğin üstünde kalan kısımız ( altıda olabilir)..

Post a Comment