24.01.2009

*Hiç kimseye bana baktığı gibi bakmayan gözlerini ve birlikteyken zamanı geriye sarmanı özlüyorum şimdi ve en çokta yüzündeki hüzne yakışmayan neşeli parmaklarını..Yine burda olsan..Olsan işte sadece olsan..
Çoğu zaman yapılabilecek hiç birşey yokken , nasılda çocuk gibi neşeyle anlatırdın aslında ne kadar çok şey yapabileceğini..İnanırdım hiç kuşkusuz..Bilirdim çünkü yapardın..
Olsaydın yine yapardın..

Birşeyleri özlemiyor olmayı hissetmek isterdim şimdi en çok ta hatırlamamayı yaşanmış en güzel an'ları..

Sonu mutlu biten masallarım tükendi önce , ardından inancım terketti tüm benliğimi..Sonra "Sen" sen çoktan gitmiştin zaten..

Gürül gürül yağmak varken neden çiseler insan... ?

6 Comments:

  1. osuruktanteyyare said...
    oha son cümle çok güzel
    katre_wınscare said...
    bende son cumleye takıldım .. oyy oyy döktürmüşsün gene..duygu yuklendım gece gece..
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    Gürül gürül yagarken olacaklardan korktukları için çiselerler kuzucum
    _zAhİr_ said...
    gürül gürül yağmanın kuruması zor olur,herkes yapamaz...ıslak kalmayı göze almak...zor!
    ZIBBIDI said...
    Gürül gürül yağıp bütün hıncını döker bulutlar.Sonra sakinler, rahatlar.

    Dök hıncını,ama son kez,son kez üzül kendine,sonra rahatla we birdaha kara bulutların benliğini sarmasına izin werme...
    anubiss said...
    süper yazı, tebrik ederim.

Post a Comment