28.12.2008

Sevgili "Rüyayla" cım mimlemiş beni mimleyenleri çok olsun :) Yeni gördüğüm için çok geç gelen bir cevap oldu affola:) Kimlere Aşık oluyorsunuz testimizin sonucu ekte sunulmuştur.Gereğinin yapılmasını emir ve müsaadelerinize arz ederim :) Saygılarımla
Kurtarıcı
Sizin doğal mesleğiniz kurtarıcılık. Bu nedenle çoğu zaman, kişisel veya aile hayatında problemleri olan insanlara aşık oluyorsunuz. "Beni hep sorunlu kişiler bulur" sizin çokça sarfettiğiniz bir cümle. Bu durumdan çok yakındığınız zamanlar oluyor fakat aksi sizin için düşünülemez. Eğer bir kişinin hiç problemi yoksa, hayatını huzur içinde yaşamayı seçmiş ve başarmış biri ise size çekici gelmeyecektir. Çünkü o kişide düzeltilmesi gereken bir yön yoktur ve bu sizin asli görevinizi yerine getiremeyecek olduğunuzu gösterir. Siz aşık olmak için; problem çözücü, onarıcı, tamir edici ve kurtarıcı vasıflarınızı kullanabileceğiniz ilişkiler ararsınız. Bu yüzden daha ziyade sorunlu olan kişiler size çekici gelir.








Bende diyordum Yarebbim seçiptemi gönderiyon..Bak işin aslı farklıymış , Sorun bendeymiş :) Ben arayıp buluyormuşum birde yetmezmiş gibi bulduğum sorunsuz çıkarsa geçinemiyormuşum..Bak bak densizliğe bak..Manyakmıyım lan ben illa bişey kurtaracaksan git denizde can kurtar bi işe yara..Birde testi yaparken gözüm arkasında çiçek saklayan herife takıldı hep ; çıplakmıydı ki acaba kendisi yoksa tek omuzu açık dekolte bir kıyafetlemi dolaşıyor anlamadım ben..Yani bir erkek arkasında çiçek saklıyorsa dışarıdadır dimi evdeysen çiçeği neden saklıyorsun yada soyunana kadar nerde saklıydı o çiçek te neden giyinikken vermedin??Ay bananeyse dert !!Kadında pek bi meymenetsiz geldi zaten..




Çok asabiyim bilmem farkındamısın blok.Resmen kandırıldık lan..Krissmısmışş tatilmiş iş azalacakmış pehhh üç gündür annemle babamın yüzünü görmüyom , hani nerde tatil !! Elalemin gavuru alkol komasından bile çıktı..Senin anlayacağın arkadaşım bizi fena keklediler..Ulen noel baba çam ağaçlarına ettiğim kötü kaka kelimeler yüzünden bu işe parmağını soktuysan top ol emi,bende çarpılırsam çarpılayım..






Geçen gün gözüme daktilo kaçtı(hönk)Evet evet yanlış anlamadın bildiğin daktilo...Ömründe bir kaç kez kullanmış olanlar bilirler şöyle en eskisinden buram buram tarih kokan bir tane var bizim ofiste dekor değil üstelik basbaya kullanıyoruz biz onu (sırf bu sebepten benim bütün tırnaklarım ayrı ayrı boydadır) Lafı sündürmeyelim bizim emektar uzun süredir bakım görmüyor hoş bunun için gelen amcada uzun süredir görünmüyor ölmüş olabilmesi ihtimallerin başında geliyor. Uzun süre temizlenmeyen harflerinin özelliklede yuvarlak şekil içerikli harflerin içleri tozdan kirden dolmuş örneğin "O" yazacaksın içinin boş olması gerekirken simsiyah bir nokta çıkıyor bütün hepsi böyle ee bizde az çok kapmışız amcadan bişeyler aldım elime toplu iğneyi harflerin arasını temizliyorum derken nasıl olduğunu hala anlayamadım sanırım noel baba dirseğimi dürttü (artık su içerken boğazımda kalsa noel babadan bileceğim) kolum tuşlarına düştü ve harflerden tam olarak üç tanesi aynı anda gözüme girdi(çok yetenekliyim lan) :) Her ne kadar beni sol gözümden vurmuş olsada pc den daha derin bir bağ var aramızda affettim kendisini barıştık .. Birde bizim müşavirin kaval zırıltısı evdeyken bile kulaklarımda çınlıyor sanıyordum , oda üst kattaki veledin üflemeli çalgısının sesiymiş..Allahım sana geliyorum :))

6 Comments:

  1. RuYaYLa said...
    Testi yaparken hiç adama dikkat etmemiştim hakikatten yaa adam akşam hatunu kızdırdı sabah giyinmeye vakti olmadan çiçek almaya gitti galibaa ahahah :D Hemen de yazdım senaryoyu yalnız :D

    Bişey daha yaa o daktilo tuşları nasıl girdi gözüne ? Harflerin izi kalmadı mı? Çok saçma bi soru farkındayım ama okurken benimde bu aklıma takıldı.. Tabi saat 5 ! uyumam gereken saatte (pazar sabahı 8.30 da işe gidicek biri için) ayakta olursam olacağı bu :D
    Arda said...
    vayy,kurtarıcısın demek.tebrik ediyorum :pP

    bi de noel babanın üstüne gitme o kadar,yazıktır.
    kavalın sesi de çok hoş be bi kere,aaağğ.
    Sinirli Prenses said...
    Ruyayla'cım senaryoya diyecek lafım yok yaratıcı hayal gücü :))
    Daktiloya gelince izi kalmadı gözümde ama absürt hatırası kazındı zihnime :)

    TOHUM'cuk kurtarıcı olamk hoşuna gitmiş senin anlaşılan ama ben pek memnun değilim:)
    Noel baba meselesinde kaşındığımın farkındayım hatta çemkirtmeye çalışıyorum farkıma varsın artık benim hiç bi yıl hediye yok bacalara sıkışacısa..Artı kavalın sesini bende severim ama bi kaval kursuna git bakalım yeni öğrenmeye çalışanların çıkardığı sesler seni hangi otlağa götürecek :))
    katre_wınscare said...
    :):) mutlu seneler..takipçinim artık..
    ZIBBIDI said...
    testi merak ettim bende yapcam.

    alıntıların ve yazıların ve anlatımın hoşuma gitmeye başladı eğleniyorum burada.

    birde o daktilonun gözüne giren o harflerine tikkat et kesinlikle hayatınla alakalı harflerdir.hatta hayatına yön werecek harfler bile olabilir...:D
    .ruhöküzü said...
    enne ben de merak ettim yaptım ben de kurtarıcı çıktım.

Post a Comment