18.12.2008


Şu sıralar ofisteki en popüler cümle ; Beni arıyorlarsa yok'um!!!


İşler sarpasardığında en kolay yol işini başkasına yıkıp arkana bakmadan topuklamak ilkesini benimsemiş mesai arkadaşlarım yüzünden bir kaç gündür yüksek gerilim hattı üzerinde cambazlık yapıyorum..Patronum adeta gözlerinden kıvılcım saçılıyor üç metreden öte yaklaşamıyorum zira henüz pek bi gencim..Tüm bu gerginlik yetmezmiş gibi işle pek alakası olmayan sevgili müşavirimiz elinde kavalla geldi ofise..(Koyunmuyuz lan biz) Neymiş "Ney" kursuna katılmış kavalla başla demişler.Aman yarabbi beş buçuk saat boyunca beynimin tüm loplarının tek tek ırzına geçti.Yarın boynuma bir çan alıp gideceğim işe zira saksıdaki yeşillikleri çimen gibi görmeye başladım bile ,meeee e e lemeye başlarsam da hiç şaşırmam.Şimdi tüm içtenliğimle dua ediyorum en kısa zamanda o düdükten doğru düzgün bi ses çıkarmayı becerebilsin.. Yoksa ciddi ciddi psikolojik tedaviye ihtiyacım olabilir..


Kendi bayramımızdan hayır göremedik gavurun bayramından medet umuyoruz..Gelsin artık şu kırisssmıssss bizde huzura erelim..


Yirmidört saatin altı saatini evde(oda uyumak için) geçirip geri kalan onsekiz saati ofiste geçiriyoruz ve yaklaşık bir buçuk aydır belkide daha fazla sürekli bu tempoda çalışıyoruz.Bayram yok seyran yok gecesi yok gündüzü yok gün içerisinde Wc yi ziyaret edebilen arkadaşlarımıza imrenerek bakıyoruz.İşimiz gereği yurt dışıyla çalışıyoruz e elalemin ecnebisiii senin bayramını tatlini bilirmi bilmezzz ..Gavura bayram bize tatil , bu sebeptendir ki ;gel 25 aralık gellll..Noel baba geyikleri tez hazırla :)


Noel dedim de aklıma geldi..

Apartman kapısı açık olsa bile dışarıdan zile bastıktan sonra yukarı çıkıyorum ki ben çıkana kadar kapı açılsın zira zile basıpta beklemekten pek hazetmiyorum..Yine böle bi akşam kendimi Noel yortusuna nasıl kaptırmışsam artık şu meşhur cingılll beee cingıll beee sini söyleyerek çıkıyorum basamakları derken önünden geçtiğim panjurlu kapının ardından bir kim "O" sesiyle irkildim ve gayri ihtiyari Ben Noelll Babaaa pıskırıverdi dilimden..Meğer yanlış zile basmışım :/
Tanrı bizi korusun;baba , oğul ve kutsal ruh adına :p



10 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    :D anam yazıdan çok etikete koptum ben...şeye benzemiş aynı..çıkma incir agacına yeme hamını mamını,dal kırılır düşersen görürsün ebenin.................. diye devam eder..valla çok güldüm sabah sabah..iyi geldi.:))
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    bu arada alakasız olacak ama değiştirdim kuzum pörsümüş baribiyi:) yerine taş gibi bi hatun kondurdum benden güzel olmasın:Pp
    YALNIZLIK OKULU said...
    Ya süper bir yer bu senin çalıştığın şirket bende gelmek istiyorum körler sağırlar birbirini ağırlar :)))
    miracsaral said...
    Tamam da beyinde zaten iki tane lob var. O kadar abartmaya gerek yok yani "tek tek" diyerek :). Bu arada da ofis harbi şenlikliymiş, fena halde imrendim :)
    Sinirli Prenses said...
    Bacımcan bak bu incir ağaçlı şeyide beğendim bir dahaki etiket bu olsun :) Barbi gitti bomba geldi senden bomba olmasın bebeyim :)
    Sinirli Prenses said...
    YANLIZLIK OKULU ; Kafana bir huni tak koş gel arkadaşım durduğun hata :)
    Sinirli Prenses said...
    Sevgili Hiçkimse; Bak yazıda lop yazmışım onuda düzeltseydin o öyle yazılmaz lob yazılır diye :D Gel hadi gel bakma öle uzaktan kedinin ciğere baktığı gibi kap hunini koş gel :))
    41 kitchen said...
    ahahaha:D kim o? noel baba. Ben de yapayım bunu maksat geyik olsun:DD
    ZIBBIDI said...
    Etiketi çok sevdim bi hafta sonra çalarım iyi sakla...
    _zAhİr_ said...
    o zaman amen diyelim zira ben de önce aşağıdan zile basıp şarkılı türkülü eve çıkanlardanım :)

Post a Comment