22.11.2008

Yok böyle bir çalışma ortamı..Ofisin arka tarafındaki odaya sahip sayın müşavirimizin odasından Bülent ablamızın çığlıkları yükselirken..Diğer mesai arkadaşlarımla paylaştığım odanın her bir masasından ayrı türde müzik sesi yükseliyor ve saatlerimiz 22:15 i gösteriyor..Yok devenin bale papucu demek isteyenler olabilir ama rekor çıkış saatimiz 00:30 lütfen çüşlerinizi yutkunun..
Ben dolu dolu yedi yıldır çalıştığım bu iş yerinde ilk kez alkol alıyorum,ve sanırım kafam binbeşyüz olmaya başladı:)) ki o kadar iş güç varken ben oturdum bloğuma post yazıyorum sanırım bütün civatalarım gevşedi..Beni ilk kez alkol alırken gören mesai arkadaşlarım parmaklarıyla iki işareti yaparak bu kaç diye zevzeklik yapmaya başladılar..Serseriler.. İki bira ile sarhoş mu olacağım..Ama yanaklarımda al al olmadı değil hani.. Pekte yakışıklı oldum yakıştı kerataya :p İş yapmam gerekiyor yoksa kendi rekorumuzu egale edeceğiz..Bügün günlerden cumartesi yaa ne boktan bi meslek seçmişim hay benim ......

0 Comments:

Post a Comment