25.11.2008


Karda donmak üzeresin,uyumak tatlı geliyor ama öldüğünün farkında değilsin..


Bir sinema filmi insanı bu kadar mı etkiler ya,üç gündür kendime gelemiyorum..Film müziklerini dinlemeye korkuyorum , zira anında zırlamaya başlıyorum..Yanımda oturan beyaz şaçlısından amcamla burnumuzun direkleri aynı senkronda titredi,nerden anladım sırayla burun çekişimizden..

Bilemiyorum ki benimmi psikolojim bozuk yoksa filmden kahkahalar atarak çıkan insanlarınmı karar veremedim..Ama o son sahnede içinin kazınmadığını hisseden insan varsa gerçekten odun.. Hani salondan çıktığımda en sevmediğim,tahammül edemediğim eski erkek arkadaşımı görsem boynuna atlayıp sımsıkı sarılacam o derece yani:)

Yavaş yavaş toparlanmaya başladım.Buda bana ders oldu böle depresyonluk filmlere tek başıma gitmeyeceğim.Zira film sonrası salondan çıkışta balon gibi gözler pek estetik durmuyor..

3 Comments:

  1. 41 kitchen said...
    Yok yok anormallik yok bence=) Film gayet etkileyiciydi. Bence gülerek çıkan varsa sorun ondadır:Pp
    Sinirli Prenses said...
    Hay ağzını öpeyim Htc :)
    (Kİmseden yorumda gelmeyince işletim sistemimde sorun var sandım dı:D )
    41 kitchen said...
    yorum film çok konuşulduğundan yapılmamış olabilir herkes allak bullak oldu bu film hakkında. çok şey söylendi, yazıldı ama sonuç değişmez HARİKAYDI=)

Post a Comment