5.11.2008


Çocuklar nerde?

Dışarıda bisiklet aydıyorlar :)


Demişti annesi ütü masasının başında gömleğinin koluyla boğuşan kıza;

-Kullanma şu kelimeyi anne allasen .. aydamak ne demek yahu ..

-Aman Türk Dil Kurumu uzmanı kızım konuştu saygı duruşuna geçeyim,siz pek matah konuşuyorsunuz sanki..Sizde gelin benim yaşıma sizide göreceğiz sizinde çocuklarınız sizinle dalga geçsin anlarsınız o zaman benim neler hissettiğimi.. (kızgınlık ve duygu sömürüsü karışımı surat ifadesiyle)

-Yapma anneee atarım kendimi koltuktan bak..

-Geç sen dalganı geç..Yarın işten geldiğin de çok ararsın annem nerde diye..

-Şaka yapıyorsun..

-Ciddiyim !

-O zaman kocanıda götür , sen yokken hiç çekilmiyor :)

-Densiz ! (o ben oluyorum) :p

-Amanda kızarmıymış tontiş..agucuk bugucuk..

-Yalama suratımı küsüm ben sana..Geçen gün de aç köpek demiştin bana!

-Yuh anne geçen gün dediğin birbuçuk yıl önceydi.. ''Allah gözünü doyursun'' demekki bir buçuk yılda aç köpek olarak mutasyona uğradı..Abartma yeteneğimi kimden aldığım belli ve hastahanede karıştırılmış olma ihtimalim kalmadı :)

(onüçbuçuk dakika sonra)

-Barıştıkmı annelerin en şahanesi (en yılışık artı yalaka tavırla)

-Biraz ..

-Hiç yoktan iyidir..:)



0 Comments:

Post a Comment