25.03.2010

Sabah sabah nasıl sevgi dolup taştıysam artık dolmuşa adım attım yüksek sesle günaydın dedim.Bir Allahın kulu da karşılık vereyim demedi , mal mal baktılar yüzüme. Ben olsaydım kalkar sarılırdım valla bak yapardım bunu.. Olması gerekenden birazcık fazla insan sevgisi yüklenmiş bana buna istinadende gözüm kapalı güvenirim herkese..İyi bir şey mi değil , ama ben pişman değilim şikayetçide değilim..Güven duygusu güzel bir şey ben bunu bilir bunu söylerim.. Ondansonracığıma birde biraz fazla neşeliymişim bazen hiç çekilmiyormuşum öyle dedi biri :)
Bi’de çok rica edeceğim birisi bizim ofisteki danalara Yetenek Sizsiniz ‘i izlemeyi yasaklasın arkadaşım yada biri onlara gerçekten Yeteneksiz olduklarını söylesin yok söylemekle yetinmesin suratlarının orta yerine çarpsın ki kendilerine gelsinler. O değil işini gücünü bırak dağılan suratlarını sarıp sarmala.
Son olarak ta her gördüğümüz hamile kadına “ye tatlıyı çıkar hakkı yı , ye ekşiyi çıkar ayşe yi” esprisi yapan bir milletiz farkındasınız dimi :)

Bir üstte bu son demiştim ama bu son valla Ferudun Düzağacın yeni albümünü dinleyin pişman olmayacaksınız..
Nokta bitti adüyos :)

6 Comments:

  1. stuven said...
    genelde yemek yediğim yerden kalkarken yan masaya afiyet olsun der giderim:) bugüne kadar hep karşılık geldi ama geçenlerde arkadaşı beklerken bi yere oturdum ve yanıma iki kişi geldi oturdu. arkadaş gelip ben kalkınca iyi günler dedim bunlar uzaylı görmüş gibi baktılar. seni iyi anlıyorum:)
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    soyle yapalım, ben dolmusa senden once bıneyım sonra sen bın gunaydın de, ben kalkıp sana sarılırım da belki otekılere de cesaret gelir :P


    ofıstekılere gelınce, valla ben soylerım ne kaaa yeteneksız olduklarını bu yazıdan sonra. gercı ınsanların sınırını zormala konusunda yeteneklıler baya bı bak haklarını yemeyelım(bkz:hasta ınsanı evınden ıse goturme)


    son olaraktan tatlı yıyom ama hakkı cıkmıyiiiiii napcaz?

    optum :)
    Antipatik Yazar said...
    1 yazıda yine birçok şeye değinmişsin sinirli prenses. E iyi de olmuş ;)
    erkan bal said...
    bir de göbek mi bebek mi esprisi vardır. hamilelerden çok şişmanlara kullanılır. bi abla arkadaşa şöyle demiş. "ne göbek ne de bebek, soran köpoğlu köpek"... yeteneksizsiniz de acun kafadan söylüyo herkese ama içerdekilerden daha fazla dışarda var meraklı yeteneksiz.. bitmez.
    ZIBBIDI said...
    Yüksek sesle İYİ GECELER..:D
    Alessia Wenders said...
    :D:D:DD:D harikasinnn süpersin valla hi.. :D:D

Post a Comment