21.03.2009


Her sabah işhanı görevlisinin kapıda günaydın PRENSES demesiyle tavan yapan popom üç kat merdivenden sonra ofisin kapısını açan densizin günaydın TOMBİLİK demesiyle yerle bir oluyor..Hiç hoş değil :) Çok ayıp bi kere..
Genelleme yaptığım için affedin ama bayan milleti çok çabuk gevşiyor..Şahsen ben öyleyim..Akşam kavga kıyamet kopsun , sabah kalktığımda herşey reset.. Bu durum biri iki çift güzel laf sölediğinde de böyle hemen yamışıyorum..Omuriliğimden bir baklayı çekmişlercesine dağılıp,yüzümdeki şapşal gülümsemeyle bakıyorum bir müddet hayata..Aynı durum beni sinirlendirecek mutsuz edecek durumlarda da böyle olsa tamam diyeceğim , bende bi hastalık var olaylara olması kerekenden farklı ve hızlı tepkiler veriyorum..Ama değil..Çok kolay sinirlenmem , kolay kolay mutsuz olmam ben.Tamam ota boka ağlayabilen bi bünyem var ama tamammen kıytırıktan..İki damla gözyaşıyla ağlamış olmaz insan ağladınmı hönküreceksin , gözyaşınla sümüğün birbirine karışacak ağlamaktan nefesin tıkanacak, burnunun direği sızım sıszım sızlayacak, zangır zangır titreyeceksin ki içinde birikmiş ne kadar öfke varsa sıyrılıp gitsin senden..Uzun zamandır böyle ağlamıyorum..Ama yakındır hissediyorum:D Tanrı beni korusun.Amen!

Hı bide çok uzun çabalardan sonra Analytics şeysini doğru düzgün yapabildim , ve çok güzel veriler almaya başladım onları yazmak için sabırsızlanıyorum ama şu an değil..
Flashhhh Flashhhh Flashhhh
Azzzzzzzzzzz SSSSSSooooonnnnrrrraaaaa..

Hayırlara vesile olmasını en içten dileklerimle temenni ederim..

Pai Pai

7 Comments:

  1. ZIBBIDI said...
    :D
    Fulya Bozoğlu said...
    amin((:
    Adsız said...
    merkla bekliyik sonuçları bu sayfadan çok ilginç şeyler çıkacağına eminim :D
    gribulut said...
    evet bende yaptım bu zımbırtıyı bende merakla bekliyom :) güzel şeyyy
    khaos said...
    biz seni seviyoruz PRENSES:)
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    sakın geç kalma erken gel,aman geç kalma erken gel:)
    e-SerdarK said...
    Merak ettim neymiş o güzel temennilerle süslenen flash haber ;)

Post a Comment