23.02.2009

...

Dünden geceden beri nasıl canım sıkkın nasıl sinirliyim nasıl bir hazımsızlık çekiyorum anlatamam lan buloğum..Anlatmak istiyorum ama kelimeler o kadar sığ kalıyor ki anlatmaya , birde seni üzmeye kıyamıyorum..
Hayatımın hatırı sayılır bir bölümünde yer almış fakat bazı nedenlerden dolayı şu an aynı yerinde olmayan bir arkadaşımın göndermiş olduğu maili sindiremiyorum..

Suçlamış beni zor günümde yanımda değildin diye sonra hayatımdaki yerinin değişmesinden sonraki tüm görüşmeleri zoraki olarak görmüş ve kendi aklınca o görüşmelerden beni kurtarmak adına hayatından tamamen çıkarıyormuş sanki hiç tanışmamışız gibi..

Mailin sonunada güya güzel dileklerde bulunmuş "hayat sana hep benim gözümle baksın"diye..
Ne bu şimdi dua mı bedduamı..
Yaşadığım duygu kesinlikle üzüntü değil ama sinirliyim gerçekten..
İnsan verdiği değere acıyor..
Adım gibi eminin kendiside yazdığı tek bir kelimeyi bile gerçekten inanarak yazmadı , sadece sessizliğime suskunluğuma tahammül edemedi..
Ben onun zoraki sandığı görüşmeleri onca yılın yaşanmışlığın hatırı olarak görürken onun zoruna gitmiş yazık çok yazık..

Hayatımdaki yeni yerinin nedenini birgün olsun sorgulamadı sadece yargıladı sen öylesin sen böylesin bunu yaptın şunu yaptın diye ama hiç neden Sinirli neden diye hiç sormadı..Sorsaydı belki anlatırdım ama hiç sormadı..
Bende sustum..
Sonsuza dek..

5 Comments:

  1. ZIBBIDI said...
    Walla Kuzum hiç canını sıkma bugün neredeyse aynı olayı bende yaşadım neden eskisi gibi dawranmadığımın altındaki nedenleri sorgulamasını istedim.Ama nafile insanın kendiyle yüzleşmesi vede hatalı olduğunu kabul etmesi zaman alıyor galiba.Anlayacaklar hatalarını ama zaman alacak bütün samimiyeti..
    Sinirli Prenses said...
    Nasılda güzel tercüman oldun duygularıma canımm..
    Dediğim gibi üzülmüyorum ama çok sinirliyim..
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    SİEEEEEEEEEEEE......de yola devam et,kimmiş o hadsiz benim kuzenimi sinirlendirmiş:@
    RuYaYLa said...
    Hatalarını anlamasını bekleme bence.. Anlaması için aynı şeyleri onunda yaşaması lazım.. Sen yüreğini ferah tut cicim :)
    katre_wınscare said...
    bazen susmak en büyük cevaptır be canım.. gitmek isteyen er yada gec mutlaka gidiyor..bize sadece elveda demek düşüyor..

Post a Comment