15.12.2008


Efendime sölim mevzu şu blog sayfamı her açtığımda beni oldukça rahatsız eden ve sanki yalan söylüyormuşum psikolojisi yaşattıran başlığım "ManikdepresifazbirazagresiF !!! Ben bunların hiç birisi değilim ki ; ne manikim , ne depresif ne de agresif... Belki başlarda biraz depreşiktim ama depresif asla olmadım.Başlık nerden mi çıktı ;bu başlık benim patronuma taktığım lakap çok yakışıyor kendisine de benim neden blog başlığım işte o konu hakkında hiç bir fikrim yok..Oh lan rahatladım hep içimi kemiriyordu sevgili okuyucularımdan kişiliğimi saklıyormuşum gibi hissediyordum ay nekka şeffaf oldum birden çokta doğrucu davut değilimdir aslında ama bu rahatsız etti beni hoş postlarımın bir kaçını okuyan benim bu kişilikte olmadığımı anlamıştır herhalde sanırım galiba inşallah...



Bazen farkında olmadan o kadar öküzleşebiliyorum ki, ardıma dönüp baktığımda yaptıklarımı gerçekten kendi hür irademle yapmış olabileceğime ben bile inanamıyorum...Özümde kibar bir insanım fakat bazen öyle bir zaman oluyor ki bunu başkasının ortaya çıkarmasını bekliyorum.. İş yerimde yoğunluk tavan yapmışsa bile telefon görüşmelerimdeki "merhaba,iyi günler,nasılsınız,rica etsem,teşekkür ederim " gibi kavramları ihmal etmem,ama gel gör ki bazen şeytan dürtüklüyo..Firma yetkilisiyle yapılan kısacık bi telefon görüşmesinin sonunda iyi günler demeden telefonu kapattım diye , adam üşenmedi öküzlüğümü yüzüme vurmak için tekrar aradı;

- Sizede iyi günler Sinirli Hanım !!!

+ Afedersiniz farkında değilim [İçses:Rahatladınmı ibnee]

- Sizin gibi kibar sesli bi hanımefendiye yakıştıramadığımdandır geri dönmem..

+ Şimdi de siz bana iyi günler demeden kapatın ödeşelim İyigünlerrrrr (yamışmaya başlayan muhabbeti kısaca toparladım!Öküzmüyüm? İyiki öküzüm :P )



Cep telefonuma özel numaradan veya tanımadığım bir numaradan arama geldiği zaman "Kimsin ?" diye cevaplıyorum biliyorum çok kaba ama tanımadığım birine efendim demek gelmiyor içimden..Bu kadar telefondan bahsetmişken rahmetli dedeciğimin bir telefon muhabbetini aktarıvereceğim yüksek müsaadelerinizle.

Henüz ondört bilemedin onbeş yaşındayım bir yaz günü evde dedemle benden başka kimse yok öğle vakti uzanmışım hatta uyuyorum ama çalan telefonun sesine uyandım fakat yattığım yerden kalkmaya üşeniyorum nasıl olsa dedem evde bakar,böyle düşünürken telefon hala çalıyor 6..7..8.. telefon ısrarla çalıyor ama dedem de bakmamakta ısrarlı derken ses kesildi aradan üç beş dakika geçti adamcağız soluk soluğa Wc den çıktı bir hışımla ahizeyi kaldırdı;

-Rahmetli tontiş dede: Deminki arayan söyle bakim şimdi ne diyon, alooo aloooo..

Canım ya arayanın hala orda olduğunu sanıyo yattığım yerde gülsemmi yoksa adamcağızı WC den apar topar çıkardığım için kendime mi kızsam karar veremedim.Canım benim toprağın bol olsun..

Dün gece rüyamda bitlendim.Öyle böyle değil nasıl bit kaşlarıma inmişler yürürken bit akıyor üstümden :) Ofiste çok alakasız bir zamanda zort diye hatırladım rüyamı paylaştım bizimkilerle böyleyken böyle diye onlarda rüyada bit,bok,ecik,böcük görmek zenginliğe delalet eder buyurdular :)Çok zengin olacaksın kızım git loto falan oyna milli piyango bileti al dediler.Allah baba yolda yürürken kafama bir çuval külçe altın atmaz heralde... Lan blog zengin olursam sana şahane şablon yaptıracam pırlanta kaplı :))

Laydissss end centılmınaaaa ..

Değişik bir mim olayına girmek istiyorum tamamen kendi uydurmasyonumdur.Hani ben çok zengin olacağım ya sayısal loto oynim bari ama şans bakımından çöldeki bedevi bile daha talihlidir işte bu yüzden mimlediğim arkidişler bana 1 den 49 a kadar altışar tane rakam yassınlar :) Şimdiden teşekkürlerimi arz ederim.Saygılarımla:)

Şanslarına çok güvenmek istediğim :)

Sevgili; kuzenim ,Bocek 'im, Siminya' cım , vee delirapunzel 'im mimledim sizi :)



4 Comments:

  1. Böcek said...
    bak şans olayında küsüz biz kendisiyle..yanyana geçerken bile yüzümüze dahi bakmıoruz birbirimizin..
    hala yazim mi şans lı rakamlarımı emin misin bak?
    ha tutarsa da valla isterim payımı,dergi kuracam ben prenses:(
    Sinirli Prenses said...
    İstiyorum istiyorum istiyorum..:)
    Söz Böcüküm senin payınıda verecem derginin duvarlarınıda ben boyayacam:)
    Adsız said...
    mim den kusacam artık her blogdan bir başka yere giden link vermeler. sıkıntılı...
    Sinirli Prenses said...
    Kendi aramızda eğleşiyok neen çemkiriyon arkadaşım :))

Post a Comment