19.10.2008


Efkarlıyım be usta elem dert keder üçü birarada ekonomik paket..Depreşeceğim az kaldı , hoş depreşsemde ben çevreme yansıtamam.. Kendi içimde yaşarım tüm savaşlarımı zaferlerimi ama dışarı yansıttığım çevreme huzur veren ve herşeyin yolunda olduğu izlenimi...Neden kendim için yapabileceğim onca şey varken neden duvarlarımın üzerine dikenli teller çekiyorum bunun için sarf ettiğim çabayı neden kendimi ifade etmek için kullanamıyorum..mesela yazabilmekte kendini ifade etme yoludur ama yazdıklarımı neden tek bir nefeste çıkaramıyorum ,neden konuşurken iki kelimeyi kıçkıça ekleyipte düzgün bi cümle kuramıyorum ,neden bu soruları sana soruyorum ,aslında kendime mi soruyorum rum rum rum..

Anlamıyorum.

Anlamıyorsun.

Anlamıyoruz.

İmza

(Ellibeşinci tekil şahıs)

0 Comments:

Post a Comment